Activitats apostòliques

Activitats a nivell arxiprestal

Reunió de preveres
Cada primer dissabte de mes té lloc la reunió de tots els preveres i religiosos de l'arxiprestat per tal de posar en comú l'acció pastoral, revisar-la i impulsar les accions pròpies de l'arxiprestat.

Curs de formació
Els dimarts, a les 9 h del vespre, a la Casa Rectoral. Tema: Youcat. Professor: Mn. Ramon Sàrries.

Conferències quaresmals
Tres dimarts de Quaresma.

Setmana de cinema espiritual
Adreçada als adolescents, joves i adults amb la projecció de tres películes. Pels escolars amb guies didàctiques preparatòries, i pels adults comentaris després de la película. Es programa a la tardor.

Cursets prematrimonials
Organitzats durant 3 dies al vespre, de les 9h del vespre a les 10h30, a Santa Maria del Fener, durant els mesos de febrer, abril, maig, juny, agost i setembre, segons calendari. Coordina Mn. Josep Mª Solé, d'Andorra la Vella.

Moviment "Vida Creixent"
Moviment apostòlic de gent gran, a partir dels 60 anys. Reunió mensual de reflexió sobre temes adients i compromís a favor dels demés. Existeixen grups organitzats a les parròquies d'Andorra la Vella, Escaldes-Engordany i Sant Julià de Lória.

Reunió de la Junta de Càritas Andorrana
Cada primer dilluns de mes, a Santa Maria del Fener, a les 18.30 h de la tarda. Hi participen el President, els responsables de les diferents comissions i representants de totes les Càritas parroquials.

Mans Unides - Campanya Contra la Fam
Moviment d'inspiració cristiana que té com a objectiu principal l'ajuda als països menys desenvolupats. Prepara la Campanya contra la Fam que té lloc durant el mes de febrer. Té la seva seu a la Casa de l'Església, a Santa Maria del Fener.

Voluntariat de Càritas i de l'Hospital de Nostra Senyora de Meritxell
Coordinat per Càritas i l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell, agrupa els voluntaris que dediquen part del seu temps a l'atenció als més necessitats i als malalts ingressats al Centre Hospitalari.

Atenció al Centre Penitenciari
A càrrec de Mn. Ramon Sàrries i Ribalta. Atenció als presos i a llurs famílies i a les famílies dels damnificats.

Atenció al Centre Hospitalari Nostra Senyora de Meritxell
A cura de Joan Juncadella. Atenció als malalts i personal del Centre.

Aplec de les parròquies del Principat d'Andorra
Té lloc al Santuari de Meritxell, el primer diumenge de maig, amb l'assistència de tots els preveres de l'arxiprestat.

Trobada dels matrimonis que celebren llurs noces d'or i argent
Tercer diumenge de juny a les 5 de la tarda, a Meritxell.

Pelegrinatge al Santuari de la Mare de Déu de Lourdes
Dues vegades a l'any. A la primavera participant en el pelegrinatge diocesà. Organitza: Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes. L'altre, a la tardor. Organitza Església de les Valls.

Pregària
Hora santa el primer divendres de mes.

Catequesi de preadolescents
Un cop al trimestre per als nois i noies que ja han rebut la primera comunió

Altres trobades
Escolans i nois de Confirmació i Primera Comunió, segons calendari.

Més informació a les respectives parròquies i a l'arxiprestat d'andorra
E-mail: arxiprestatand@andorra.ad