Activitats apostòliques

Activitats a nivell arxiprestal

Reunió de preveres
Cada primer dissabte de mes té lloc la reunió de tots els preveres i religiosos de l'arxiprestat per tal de posar en comú l'acció pastoral, revisar-la i impulsar les accions pròpies de l'arxiprestat.

Curs de formació bíblica
Els dimarts, a les 10 h del vespre, a la Casa de l’Església de Santa Maria del Fener. Tema: El profetisme. Professor: Mn. Ramon Sàrries.

Conferències quaresmals
Tots els dimarts de Quaresma.

Trobades de joventut
A les 9.30 h del vespre, cada primer divendres de mes, a Santa Maria del Fener. La trobada s'organitza sobre un tema de reflexió més catequètic. Dirigeix la reflexió Mn. Ramon Rossell de Canillo.

Cursets prematrimonials
Organitzats durant 3 dies al vespre, a partir de les 9.30 h, a Santa Maria del Fener, durant els mesos de febrer, abril, maig, juny, agost i setembre, segons calendari. Coordina Mn. Jordi Miquel, d'Andorra la Vella.

Moviment "Vida Creixent"
Moviment apostòlic de gent gran, a partir dels 60 anys. Reunió mensual de reflexió sobre temes adients i compromís a favor dels demés. Existeixen grups organitzats a les parròquies d'Andorra la Vella, Escaldes-Engordany i Sant Julià de Lória.

Reunió de la Junta de Càritas Andorrana
Cada primer dilluns de mes, a Santa Maria del Fener, a les 18.30 h de la tarda. Hi participen el President, els responsables de les diferents comissions i representants de totes les Càritas parroquials.

Mans Unides - Campanya Contra la Fam
Moviment d'inspiració cristiana que té com a objectiu principal l'ajuda als països menys desenvolupats. Prepara la Campanya contra la Fam que té lloc durant el mes de febrer. Té la seva seu a la Casa de l'Església, a Santa Maria del Fener.

Voluntariat de Càritas i de l'Hospital de Nostra Senyora de Meritxell
Coordinat per Càritas i l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell, agrupa els voluntaris que dediquen part del seu temps a l'atenció als més necessitats i als malalts ingressats al Centre Hospitalari.

Atenció al Centre Penitenciari
A càrrec del P. Xavier Martinez Zazo, capellà del Centre Penitenciari. Atenció als presos i a llurs famílies i a les famílies dels damnificats.

Atenció al Centre Hospitalari Nostra Senyora de Meritxell
A cura de P. Xavier Martinez Zazo. Atenció als malalts i personal del Centre.

Aplec de les parròquies del Principat d'Andorra
Té lloc al Santuari de Meritxell, el primer diumenge de maig, amb l'assistència de tots els preveres de l'arxiprestat.

Trobada dels matrimonis que celebren llurs noces d'or i argent
Diumenge, 20 de juny, a la tarda a Meritxell.

Pelegrinatge al Santuari de la Mare de Déu de Lourdes
Del 16 al 18 d'octubre. Pelegrinatge diocesà amb participació de malalts, infermeres, camillers i pelegrins. Organitza: Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes. Tel. (+376) 821 177.

Trobada de matrimonis
Cada segon diumenge de mes de 17 a 19 hores a AINA. Tel. (+376) 851 434.

Pregaria a l’estil de Taizé
El grup de Taizé d’Andorra es troba, el primer diumenge de cada mes a les 18 h 00 a la capella de l’hospital per compartir un temps de pregaria eucumenica a l’estil de Taizé. Contacte : Damià Casal - Tel 738 085

Altres trobades
Escolans i nois de Confirmació i Primera Comunió, segons calendari.

Més informació a les respectives parròquies i a l'arxiprestat d'andorra
E-mail: arxiprestatand@andorra.ad