Activitats apostòliques

Activitats a nivell arxiprestal.
  • Reunió de preveres

Cada primer dissabte de mes té lloc la reunió de tots els preveres i religiosos de l'arxiprestat per tal de posar en comú l'acció pastoral, revisar-la i impulsar les accions pròpies de l'arxiprestat.

• Curs de formació

Els dimarts, a les 9 h del vespre, a la Casa Rectoral. Tema: Youcat. Professor: Mn. Ramon Sàrries.

• Conferències quaresmals

Tres dimarts de Quaresma.

• Setmana de cinema espiritual

Adreçada als adolescents, joves i adults amb la projecció de tres películes. Pels escolars amb guies didàctiques preparatòries, i pels adults comentaris després de la película. Es programa a la tardor.

• Cursets prematrimonials

Organitzats durant 3 dies al vespre, de les 9h del vespre a les 10h30, a Santa Maria del Fener, durant els mesos de febrer, abril, maig, juny, agost i setembre, segons calendari. Coordina Mn. Josep Mª Solé, d'Andorra la Vella.

• Moviment "Vida Creixent"

Moviment apostòlic de gent gran, a partir dels 60 anys. Reunió mensual de reflexió sobre temes adients i compromís a favor dels demés. Existeixen grups organitzats a les parròquies d'Andorra la Vella, Escaldes-Engordany i Sant Julià de Lória.

• Reunió de la Junta de Càritas Andorrana

Cada primer dilluns de mes, a Santa Maria del Fener, a les 18.30 h de la tarda. Hi participen el President, els responsables de les diferents comissions i representants de totes les Càritas parroquials.

• Mans Unides - Campanya Contra la Fam

Moviment d'inspiració cristiana que té com a objectiu principal l'ajuda als països menys desenvolupats. Prepara la Campanya contra la Fam que té lloc durant el mes de febrer. Té la seva seu a la Casa de l'Església, a Santa Maria del Fener.

• Voluntariat de Càritas i de l'Hospital de Nostra Senyora de Meritxell

Coordinat per Càritas i l'Hospital Nostra Senyora de Meritxell, agrupa els voluntaris que dediquen part del seu temps a l'atenció als més necessitats i als malalts ingressats al Centre Hospitalari.

• Atenció al Centre Penitenciari

A càrrec de Mn. Ramon Sàrries i Ribalta. Atenció als presos i a llurs famílies i a les famílies dels damnificats.

• Atenció al Centre Hospitalari Nostra Senyora de Meritxell

A cura de Joan Juncadella. Atenció als malalts i personal del Centre.

• Aplec de les parròquies del Principat d'Andorra

Té lloc al Santuari de Meritxell, el primer diumenge de maig, amb l'assistència de tots els preveres de l'arxiprestat.

• Trobada dels matrimonis que celebren llurs noces d'or i argent

Tercer diumenge de juny a les 5 de la tarda, a Meritxell.

• Pelegrinatge al Santuari de la Mare de Déu de Lourdes

Dues vegades a l'any. A la primavera participant en el pelegrinatge diocesà. Organitza: Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes. L'altre, a la tardor. Organitza Església de les Valls.

• Pregària

Hora santa el primer divendres de mes.

• Catequesi de preadolescents

Un cop al trimestre per als nois i noies que ja han rebut la primera comunió

• Altres trobades

Escolans i nois de Confirmació i Primera Comunió, segons calendari.

Més informació a les respectives parròquies i a l'arxiprestat d'andorra